Calidad y servicio conceptos y herramientas /

Bibliographic Details
Main Author: Vargas Quiñones, Martha Elena.
Other Authors: Aldana de Vega, Luz Angela.
Format: Electronic eBook
Language:Spanish
Published: Chía, Cundinamarca, Colombia : [Bogota] : Ecoe Ediciones, Universidad de La Sabana ; 2011.
Edition:2. ed.
Series:Colección textos universitarios Area administración.
Digitalia eBook Collection: Universidad de La Sabana.
Subjects:
Online Access:Digitalia Hispánica
LEADER 01438nam a2200337Ia 4500
001 DIGUNSABA0007
003 NyNyDIG
006 m d
007 cr |||||||||||
008 130701s2011 ck a ob 000 0 spa
020 |z 9789586487290 (pbk.) 
020 |z 9586487296 (pbk.) 
040 |a DGITA  |b eng  |e pn  |c DGITA 
050 4 |a HF5415.5 eBook 
100 1 |a Vargas Quiñones, Martha Elena. 
245 1 0 |a Calidad y servicio   |h [electronic resource] :  |b conceptos y herramientas /  |c Martha Elena Vargas Quiñones, Luzángela Aldana de Vega. 
250 |a 2. ed. 
260 |a Chía, Cundinamarca, Colombia :  |b Universidad de La Sabana ;   |a [Bogota] :  |a Ecoe Ediciones,   |c 2011.  
300 |a 1 online resource (ix, 205 p.) :  |b ill. 
490 1 |a Colección textos universitarios. Area administración. 
504 |a Includes bibliographical references (p. 197-205). 
650 0 |a Quality control  |v Handbooks, manuals, etc.  
650 0 |a Customer services  |v Handbooks, manuals, etc. 
650 0 |a Consumer satisfaction  |v Handbooks, manuals, etc. 
655 0 |a Electronic books. 
700 1 |a Aldana de Vega, Luz Angela. 
791 2 |a Digitalia (Firm),  |e distributor. 
830 0 |a Colección textos universitarios  |p Area administración. 
830 0 |a Digitalia eBook Collection: Universidad de La Sabana. 
856 4 0 |3 Digitalia Hispánica  |u http://www.digitaliapublishing.com/a/18577/ 
910 |a Premium Collection: 2007-2012